Direktlänk till inlägg 3 mars 2010

Otroligt!

Av Veronica - 3 mars 2010 08:28

Hör och häpna!

Igår ringde en NORMAL och TREVLIG person från unionens a-kassa till mig, han kunde till och med förklara allt på ett korrekt sätt! När jag berättade hur man blir bemött utav deras kundtjänst så höll han på att kräkas tror jag.

Jag tycker fortfarande att jag får för lite pengar, men nu har jag fått en förklaring till varför och ett trevligt bemötande, så jag är rätt så nöjd ändå! Det sättet som jag har blivit behandlad på tidigare utav a-kassan går nog inte att göra så mycket åt, mer än att beklaga.

 
 
Cecilia Gåije, jobbar på Unionen

Cecilia Gåije, jobbar på Unionen

19 maj 2010 13:23

Hej Veronika!
Jag såg ditt inlägg om Unionens a-kassa. Skönt att höra att du fick svar på dina frågor och att du tycker att du fick ett bra bemötande till slut. Jag tycker att det är bra att medlemmar som inte blir korrekt bemötta säger till och uppmärksammar oss när saker inte funkar. Unionens a-kassa har haft mycket problem med långa handläggningstider och hög arbetsbelastning, inte minst på grund av att det tillkommit så många nya regler som inte har varit helt genomtänkta. Men skönt att det ordnar sig för dig i alla fall!

http://www.unionen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 19 mars 2010 08:52

Nu har jag ömkat färdigt för idag tror jag. Ska ta och dricka ett glas cocacola, städa, göra mig iordning och fara på affären. Igår köpte jag förresten kanske världens snyggaste jacka! För 49.50!!! ...

...

Av Veronica - 19 mars 2010 07:51

Jag vill så gärna skriva av mig men jag sov bara fyra timmar inatt så jag pallar inte. Jag kan inte sova, magen värken, svårt att andas, klåda över hela kroppen, vill inte tänka ty då kommer tårarna. Om vi kommer in i en ny period nu, då orkar faktis...

Av Veronica - 19 mars 2010 07:44

Sakta börjar man att vakna upp och inse, livet är en stor fet lögn. Det finns ingen du kan vända dig till, alla är lögnare.   Det verkar som att vi är på väg in i en ny period.. jag hoppas så att vi slipper det, vi har ju haft det så underbart ...

Av Veronica - 19 mars 2010 06:57

Inga bullar i min ugn.. kanske lika bra. Mensen har visst bara försvunnit pga oro. ...

Av Veronica - 18 mars 2010 13:56

Nu när jag har funderat på det här med barn hela dagen... så känns det som att jag skulle bli besviken om jag inte är med barn.. Det här med ekonomin borde ju ordna sig.. jag har länge funderat på att öppna en butik, så varför inte ta tillfället i ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards